خوراک عدس و قارچ برای رژیمی ها -آکا

آکاایران: طرز تهیه خوراک کم کالری عدس

خوراک عدس و قارچ برای رژیمی ها

,غذاهای رژیمی,خوراک عدس,خوراک عدس کم کالری,[categoriy]

خوراک عدس و قارچ برای رژیمی ها -آکاغذاهای رژیمی,خوراک عدس,خوراک عدس کم کالری,خوراک عدس و قارچ

آکاایران: خوراک عدس و قارچ برای رژیمی ها

به گزارش آکاایران: طرز تهیه خوراک کم کالری عدس

اختصاصیآکا ایران:  

مواد لازم :

عدس : 1 لیوان

سیب زمینی : 2 عدد

قارچ : 6 عدد

گوجه فرنگی : 4 عدد

نمک و فلفل سیاه : به مقدار لازم

روغن زیتون : به مقدار لازم

پودر آویشن : به مقدار لازم

طرزتهیه :

ابتدا گوجه فرنگی ها را بشویید و با مخلوط کن یا رنده پوره کنید. قارچ ها را خرد کنید. سپس عدس، قارچ و گوجه فرنگ له شده را با یک لیوان آب در قابلمه بریزید تا به مدت 45  دقیقه پخته شود. سیب زمینی ها را پوست کنید و نگینی خرد کرده و به قابلمه اضافه کنید. باید سیب زمینی به مدت نیم ساعت در قابلمه پخته شود. در نهایت پودر آویشن، نمک و فلفل و روغن زیتون را اضافه کنید و حرارت را خاموش کنید. افراد رژیمی می توانند این خوراک کم کالری را با جعفری و لیموی تازه سرو کنند.

تبلیغات

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق [email protected] تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار