اتفاق مثبتی در حوزه کیفیت صورت نگرفته است

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، محمدرضا نجفی منش با اشاره به جزییات جلسه روز گذشته وزارت صنعت با تولیدکنندگان در خصوص کیفیت خودروهای تولید داخلی گفت: برای این موضوع جلسه ای در وزارت صنعت برگزار شده؛ چرا که طی ماههای گذشته حرکت چشمگیری در صنعت خودرو رخ نداده و اگرچه کاهش کیفیت خودروها را شاهد نیستیم ولی افزایش کیفیت هم خیلی زیاد نبوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نسبت میزان رضایت مشتریان از میزان فروش 604 از یک هزار هست در حالی که هدف سال 94 ، 660 بوده اما هدف گذاری سال 95 ،‌رسیدن به نقطه 700 را نشانه گرفته است.

این عضو شورای سیاستگذاری خودرو افزود: امتیاز مشتری از شاخص خدمات پس از فروش ، این مال خود فروشه ، در حال حاضر 689 هستیم، هدفمان 750 بوده و هدف سال 95 هم همین 750 هستش و تا سال 1404 این باید به 820 برسیم.

وی در مورد لزوم افزایش نمایندگی های خدمات پس از فروش توضیح داد: نمایندگی های خدمات پس از فروش باید افزایش پیدا کند و میانگین رتبه نمایندگی ها در رتبه یک باید 35 درصد از کل، در رتبه دو 45 درصد و در رتبه سه 20 درصد باشند و رتبه چهار هم دیگر نباید داشته باشیم.

نجفی منش ادامه داد: ما رشدمان منفی نبوده ولی حرکت مثبتی هم نداشتیم اما برای رسیدن به برنامه های هدف گذاری شده باید تلاش بیشتری انجام شود.

تبلیغات

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق [email protected] تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار