طرز تهیه تارت کدو و گوجه برای رژیمی ها -آکا

آکاایران: تارت کم کالری کدو سبز و زیتون !

طرز تهیه تارت کدو و گوجه برای رژیمی ها

,تارت رژیمی,تارت گوجه و کدو,تارت کم کالری,[categoriy]

طرز تهیه تارت کدو و گوجه برای رژیمی ها -آکاتارت رژیمی,تارت گوجه و کدو,تارت کم کالری,تارت رژیمی کدو سبز,غذای رژیمی

آکاایران: طرز تهیه تارت کدو و گوجه برای رژیمی ها

به گزارش آکاایران: تارت کم کالری کدو سبز و زیتون !

اختصاصیآکا ایران :

مواد لازم :

کدو سبز : نیم کیلو

پیاز : 1 عدد

روغن زیتون : 2 قاشق سوپ خوری

زیتون : 10 عدد

آب لیمو : 3 قاشق غذاخوری

پنیر پارمزان : 150 گرم

خمیر هزارلا : 400 گرم

گوجه فرنگی : 1 عدد

تخم مرغ : 1 عدد

آرد : به میزان لازم

نمک و فلفل سیاه : به میزان لازم

 

 

طرز تهیه :

برای درست کردن تارت رژیمی باید خمیر هزارلا را تهیه کنید . فر را روی دمای 230 درجه سانتی گراد قرار دهید و روی سینی فر کاغذ روغنی بیندازید .

کدو سبز را ورقه ورقه کنید و برای 2 تا 4 ساعت در نمک ، فلفل و آب لیمو بگذارید و در ظرف در بسته درون یخچال بگذارید .

در ماهی تابه روغن زیتون بریزید و کدوها را سرخ کنید . کدوها را بیرون بیاورید و پیاز خرد شده را به خوبی تفت دهید و به آن نمک ، فلفل و کدوها را اضافه کنید .

خمیر هزارلا را روی سطح کار آرد پاشی شده باز کنید و روی کاغذ روغنی بیاندازید و با چنگال سوراخ سوراخ کنید . روی خمیر پنیر رنده شده بریزید و مواد را روی پنیر بریزید و مقداری از اطراف خالی بگذارید .

گوجه فرنگی را برش بزنید و روی مواد بگذارید . تخم مرغ را در ظرفی بشکنید و با چنگال هم بزنید و روی تارت بریزید . خمیر تارت را به سمت تو ببرید .

تارت را به مدت 40 تا 50 دقیقه در طبقه وسط فر بگذارید و بعد از پخته شدن روی آن زیتون خرد شده بریزید .

تارت رژیمی کدو و زیتون آماده سرو است .

تبلیغات

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق [email protected] تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار