پیتزای رژیمی مخصوص برای تپل ها -آکا

آکاایران: یک پیتزای رژیمی و کم کالری

پیتزای رژیمی مخصوص برای تپل ها

,پیتزا,غذاهای رژیمی,غذای رژیمی,[categoriy]

پیتزای رژیمی مخصوص برای تپل ها -آکاپیتزا,غذاهای رژیمی,غذای رژیمی,پیتزای رژیمی,پیتزا رژیمی

آکاایران: پیتزای رژیمی مخصوص برای تپل ها

به گزارش آکاایران: یک پیتزای رژیمی و کم کالری

اختصاصیآکا ایران: 

مواد لازم :

پیاز قرمز خلال شده : نیم کیلو

سیر :2 حبه

ریحان ، آویشن و جعفری : 2 قاشق غذاخوری

سس گوجه : 1 قاشق غذاخوری

خمیر هزار لا :225 گرم

روغن زیتون :4-5 قاشق

طرز تهیه :

2 قاشق روغن زیتون را در یک ماهیتابه بریزید و پیازها و سیرها را برای 15-20 دقیقه تفت دهید و هم بزنید تا پیازها نرم شود . سپس سبزیجات مخلوط خرد شده را به آن اضافه کنید. خمیر پیتزا را به 4 قسمت مساوی تقسمت کنید و و به دایره هایی برش بزنید و لبه های خمیر پیتزا را با دست حالت دهید و روی کاغذ پوستی به مدت 10 دقیقه درون یخچال بگذارید تا سرد شود. یک قاشق روغن را با سس گوجه مخلوط کنید و روی خمیر پیتزا بمالید و سپس مخلوط پیاز را روی آن بریزید و کمی فلفل و روغن بپاشید. فر را روی حرارت 220 درجه سانتی گراد یا 425 درجه فارنهایت قرار دهید و وقتی داغ شد ، پیتزا را برای 15 دقیقه داخل فر بگذارید تا خوب پخته شود. سپس پیتزا را از فر در بیاورید و روی آن را با جعفری تزئین کنید. پیتزای رژیمی برای افراد چاق با رژیم غذایی ، آماده سرو است. 

تبلیغات

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق info@morix.ir تخلف اطلاع دهید.

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار