رونق تولید چند کارخانه بزرگ تایرسازی نیازمند تزریق نقدینگی است

سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: چند کارخانه بزرگ تایرسازی که از سال ۴۰ تأسیس شده اند اقدامی برای به روزسانی آنها انجام نشده است به نحوی که امروز نیازمند تزریق نقدینگی برای ادامه تولید هستند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از تسنیم ،مصطفی تنها با اشاره به اینکه عدم اعمال محدویت‌ها باعث شده تا همچنان لاستیک از مبادی رسمی و غیر رسمی وارد کشور شود، اظهارداشت: بعضاً لاستیک‌های قاچاق فاقد کیفیت است و استفاده آنها برای مردم مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر حجم واردات تایر از مبادی رسمی افزایش یافته بود، افزود: خوشبختانه با راهکار وزارت صنعت این موضوع تا حدی برطرف شده است اما مسئولین باید یک تدبیر جدی را برای کنترل قاچاق تایر به کشور انجام دهند.

وی  با بیان اینکه تایرهای تولید ایران از کیفیت بالایی برخوردار هستند، افزود: بنده اطلاع چندانی از جزئیات قرارداد خودروسازان با چینی‌ها ندارم اما به نظر می‌رسد استفاده از تایر ایرانی در این خودروها می‌تواند بسیار کارآمد باشد مگر آنکه اندازه تایر برخی از این خودروها در کشور تولید نشود.

سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران، گفت: در حال حاضر وضعیت تولید واحدهای تایرسازی نسبت به سال ۹۳ بهتر شده است اما چند کارخانه بزرگ تایرسازی که از سال ۴۰ تأسیس شده  اقدامی برای به روزسانی آنها انجام نشده است به نحوی که امروز نیازمند تزریق نقدینگی برای ادامه تولید هستند.

رونق تولید چند کارخانه بزرگ تایرسازی نیازمند تزریق نقدینگی است

تبلیغات

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق info@morix.ir تخلف اطلاع دهید.

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار