ارائه خدمات نوین بانکداری مزیت رقابتی بانک شهر

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سیدعلیرضا سیدصالحی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با بیان این مطلب اظهار کرد: با حضور پررنگ در چنین نمایشگاه‌هایی شاهد رشد جایگاه رقابتی بانک شهر هستیم.
وی افزود: بانک شهر در دو سال اخیر عملکرد رو به رشدی داشته و توانسته جایگاه رقابتی خود را ارتقا بخشد که این مهم به واسطه خدماتی بوده که بانک در حوزه بانکداری الکترونیکی، مشتری‌مداری و نوآوری در خدمات داشته است.
مدیر امور بازاریابی بانک شهر ادامه داد: باید نوآوری‌ها در بانکداری الکترونیک و توانمندی‌ها در ارایه محصولات جدید بانکی در چنین نمایشگاه‌هایی به مشتریان معرفی شود.
سیدصالحی با بیان این‌که یکی از بخش‌های بزرگ اقتصاد در کل دنیا که بخش بزرگی از تولید ناخالص داخلی(GDP) را تشکیل می‌دهد، بخش خدمات مالی بورس، بانک و بیمه است، تصریح کرد: این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای انتقال تجربیات است و به طور حتم، خدمات جدیدی که بانک‌ها عرضه می‌کنند‌، امکان تعامل چند‌جانبه را فراهم می‌کند.

تبلیغات

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق [email protected] تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار