استخدام کارشناس و ارشدحسابداری،مسئول‌دفتر در شرکت سرآوا پارس

آگهی استخدام شرکت سراوا پارس

lسرآوا پارس شرکت پیشرو در حوزه سرمایه‌گذاری در دنیای دیجیتال، وب و موبایل است که تا کنون برترین شرکت‌های وب و موبایل ایران، کارنامه‌ی سرآوا را شکل داده‌اند: دیجی‌کالا، کافه‌بازار، ای‌نتورک، آواتک و…به همین منظور این مجموعه در نظر دارد با شرایط زیر در تهران استخدام نماید.

ردیفعنوان شغلیشرح موقعیت شغلیشرایط احراز ۱کارشناس ارشد حسابدارینگهداری و کاربری سیستم نرم افزاری مالی شرکت و تهیه نسخه پشتیبانی بصورت هفتگی از اطلاعات موجود و نگهداری آنها در محل امن پس از اطمینان از صحت اطلاعات کپی برداری شدهتهیه پرینت اسناد و الصاق مدارک مربوطه جهت ارائه سند به رئیس حسابداری در فاصله زمانی تعیین شدهتهیه و کنترل لـیستهای مربوط به حقـوق و دستمزد ماهانه، اظهارنامه ماهانه مالیاتی و لیست بیمه و تهیه فـیش پرداخت حقـوق کارکنان جهت ارائه به اموراداریثبت بموقع دفاترقانونی (روزنامه وکل) براساس اسناد قطعی شده حسابداری یا خلاصه اسناد حسابداری تهیه شده از سیستم کامپیوتری، مطابق آئین نامه ثبت و نگهداری دفاتر قانونی مصوب وزارت اموراقتصادی وداراییحداقل مدرک تحصیلی لیسانس در رشته حسابداری و مالیحداقل پنج سال سابقه کارتسلط به مهارت های حسابداری، حسابداری بازرگانی و دولتی۲کارشناس حسابداریصدورکـلیه اسناد حسابداری شرکت اعم از تنخواه گردانها، اموال و دارائی‌های ثابت خریداری شده و فروش رفته، درآمدها و فروش، حقـوق و دستمزد، اسناد اصلاحی و اعلام نواقص موجود درمستندات ارسالی، به واحدها یا اشخاص ارجاع دهـندهدریافت و بررسی کلیه اسناد ارسالی از سایر سیستم ها به سیستم حسابداریمحاسبه وصدور اسناد پرداخت و کـنترل حسابهای مربوط به پرسنل از قبیل وام پرسنلی، مساعده، حق ماموریت، حقوق معـوقه، حق الزحمه، تسویه حساب با کارکنان و… و تهیه سوابق جهت ارائه به بایگانی مالی و اداریحداقل مدرک تحصیلی لیسانس در رشته حسابداری و مالیحداقل سه سال سابقه کارتسلط به مهارت های حسابداری، حقوق و دستمزد، تنظیم اظهارنامه مالیاتی، نرم افزارهای حسابداری، نرم افزار مالیاتی، انجام امور مالی و..۳مسئول دفتر مدر عاملتنظیم برنامه ملاقات و جلسات داخلی و خارجی مدیر عاملهماهنگی کلیه امور مربوط به مأموریت ها و سفر مدیرعاملتنظیم صورتجلسات مربوطهتهیه پیش نویس مکاتبات و نامه های ضروریجمع آوری و آماده نمودن اطلاعات مورد نیاز مدیر عامل و تهیه گزارشات و جداول آماریانجام سایر امور ارجاعی مرتبط با شغلحداقل مدرک تحصیلی لیسانسحداقل سه سال سابقه کارمسلط به زبان انگلیسیروابط عمومی بالاجنسیت: زن

متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.(لطفاً عنوان شغلی مورد نظر را در موضوع ایمیل درج نمائید)

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬

تبلیغات

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق [email protected] تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار