استخدام مسئول دفتر در شرکت معتبر بازرگانی

یک شرکت معتبر بازرگانی از افراد با تسلط کامل به زبان انگلیسی با زیر استخدام می نماید.

RequirementsThe Rolejob titelsUniversity degree: bachelor at least
Experience: At least 2 years of experience as a secretary
Excellent computer skills (Office and Internet)
gender: female
English fluency, listening, writing and speaking
Ability to follow up multiple tasks within deadlines
age range: 25-32
current residence: tehran
working hours: sat. – thu. 9am-5pm
good skills of communication

Prepare and manage correspondence, reports and documentsOrganize and coordinate meetings, conferences

Take type and distribute minutes of meetings

Maintain schedules and calendars

Arrange and confirm meeting and appointments

Organize internal and external events

Collect information

Communicate verbally and in writing to answer inquiries and provide information

reporting to manager

مسئول دفتر مدیر عاملBenefits: Good salary , Insurance

متقاضیان می توانند رزومه خود را با ذکر ردیف شغلی در عنوان به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬

تبلیغات

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق info@morix.ir تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار