علت تغییر زاویه ی دید در God of War جدید چیست؟

زمانی که God of War برای اولین بار در E3 2016 به نمایش در آمد ، طرفداران تفاوت عمده ی بازی را با سری قبل خیلی احساس کردند و خصوصا زاویه ی دید بسیار مورد توجه آنها قرار گرفت .

در مصاحبه ای با GameReactor طراح فنی Mihir Sheth و مهندس گیم پلی آقای Jeet Shroff توضیح می دهد چرا تغییرات زیادی را به God of War بر روی PS4 آوردند.

آنها در مورد دوربین بازی گفتند :

تغییر دوربین بازی نه تنها دید نزدیکتری را به ما می دهد و داستان سرایی شخصی تر را در اختیار شما می گذارد ، بلکه مبارزه در راه های مختلف انجام می شود. ما نه تنها دنبال راه هایی بودیم که در آن بتوانیم دو زاویه را پیاده سازی کنیم ، بلکه می خواستیم تجربه ی مبارزات در حول محور آن باشد

اگر بازی های قبلی خدای جنگ را به یاد داشته باشید زاویه ی دوربین فیکس شده بود و خوبی که داشت این بود که به علت دور بودن همه ی جزییات درون بازی را به خوبی نشان نمیداد.

آنها در مصاحبه ی خود  توضیح دادند که این خیلی مهم است که بازیکنان بتوانند در زمان انتقال بین کات سین ها و گیم پلی یک مرز خیلی خوبی رو داشته باشند. این روش به خوبی در سری بازیهای ناتی داگ مثل The Last of Us و Uncharted دیده می شود.

با بازی تاک همراه باشید

تبلیغات

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق info@morix.ir تخلف اطلاع دهید.

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار