با این 4 نوشیدنی بسیار خوشمزه با گرمای تابستان مبارزه کنید+ تصاویر

4 نوشیدنی طعم دار و مفید

با این 4 نوشیدنی بسیار خوشمزه با گرمای تابستان مبارزه کنید+ تصاویر

نوشیدن آب به مقدار کافی می تواند از علائم آزاردهنده کم آبی مانند سردرد و خستگی پیشگیری کند، عملکرد عضلات را طی فعالیت های ورزشی بهبود بخشد و از گرسنگی و پرخوری کاذب جلوگیری کند.

نوشیدن آب به مقدار کافی می تواند از علائم آزاردهنده کم آبی مانند سردرد و خستگی پیشگیری کند، عملکرد عضلات را طی فعالیت های ورزشی بهبود بخشد و از گرسنگی و پرخوری کاذب جلوگیری کند. اما اگر شما نمی خواهید آب ساده مصرف کنید یا یا مایل به دریافت مواد مغذی بیشتر از نوشیدنی خود هستید البته منهای قنداضافی و کالری که اکثر نوشیدنی های ورزشی و آب میوه ها دارند. می توانید از میوه ها، سبزیجات و گیاهان تازه استفاده کنید.

نوشیدنی مرکبات و نعناع، تسکین نفخ

برای مدیریت نفخ خفیف ناشی از پرخوری، غذاهای شور و سندروم قبل از قاعدگی، می توانید از 2 قطعه لیمو، 10 برگ نعناع، نصف خیار خرد شده و دو قاشق چای خوری زنجبیل پودر یا خرد شده در سه لیتر آب استفاده کنید. اجازه دهید مخلوط یک شب در پارچ دربسته بماند و سپس آن را سرد یا گرم میل نمایید.

نوشیدنی تقویت کننده سیستم ایمنی

با گرمای تابستان مبارزه کنید

مهم نیس چه فصلی باشد، قوی نگه داشتن سیستم ایمنی همیشه مهم است. به عنوان یک روش طعم دار برای رهایی سریعتر از عفونت های التهابی مانند سینوزیت، سرماخوردگی و .. می توانید از این نوشیدنی استفاده کنید. 1 فنجان آناناس حبه شده، 1 فنجان توت فرنگی خرد شده و 2 پرتقال پوست کنده را به 3 لیتر آب اضافه کنید. آناناس مقدار ارزشمندی از بروملین ماده شیمیایی با خواص ضد التهابی را برای شما فراهم می کند. توت فرنگی و پرتقال سرشار از ویتامین C که یک آنتی اکسیدان قوی است می باشند. حداقل دوساعت قبل از نوشیدن آن را خنک کنید.

نوشیدنی برای بازیابی عضلات

 با گرمای تابستان مبارزه کنید

تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن آب هندوانه درست قبل از ورزش ضربان قلب ورزشکاران را کاهش می دهد و از درد عضلانی روز بعد پیشگیری می کند. به عنوان یک آبرسان فوق العاده قبل از تمرین به جای نوشیدنی های قنددار ورزشی ، از آب هندوانه و نعناع استفاده کنید. یک دوم فنجان هندوانه بی هسته خرد شده، 1 قاشق غذاخوری نعناع تازه خردشده را درون یک بطری نیم لیتری بریزید و سپس آن را با آب پر کنید. اجازه دهید یک شب بماند تا هم خنک شود و هم عطر و طعم بگیرد.

نوشیدنی مفید برای آرامش 

 با گرمای تابستان مبارزه کنید

مریم گلی در یک فنجان آبگرم به عنوان نوشیدنی آرامش بخش شناخته شده است. یک چهارم فنجان تمشک خرد شده، یک چهارم فنجان آناناس خرد شده و 2 برگ مریم گلی (ترجیحا تازه) را در نیم لیتر آب بریزید. کربوهیدرات موجود در انواع توت به مغز شما اجازه می دهد حالت آرامش و احساس خوبی که ناشی از سوتونین در مغز است را تجربه کند. این مخلوط را به مدت حداقل دوساعت در یخچال قرار دهید. سپس آن را هم بزنید و به آرامی و بدون حواس پرتی بنوشید تا به نتیجه دلخواه برسید.

برترینها

اخبارمرتبط :

خطرناکترین نوشیدنی قبل از خواب!

آشنایی با ۴ نوشیدنی برای تسکین فوری درد

ارتباط نوشیدنی های شیرین با بیماری کبد چرب غیرالکلی

بهترین نوشیدنی برای سوزاندن چربی پهلوها و شکم!

صبح را با كدام نوشيدني آغاز كنيم؟

تبلیغات

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق [email protected] تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار