حکم کارگزینی بذرپاش در سایپا منتشر شد +سند

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در واکنش به ادعای دریافت پاداش ۶۰۰میلیونی هیات مدیره سابق سایپا اظهار داشت: روزنامه ارگان دولت (ایران) اخیرا در خبری سراسر کذب (که البته بعد از تماس با مدیرمسئول روزنامه ایران، ایشان ابراز داشت کاش قبل از انتشار با بنده صحبت می نمود) مدعی شده در سالهای 87 و 88 هیئت مدیره سایپا در هر سال 300 میلیون تومان و برای دو سال 600 میلیون تومان پاداش دریافت کرده است و گزارش صورت سود و زیان که در ردیف هزینه ها عنوان پاداش هیئت مدیره را مبلغ 300 میلیون تومان ذکر شده است را مورد استناد قرار داده و نتیجه گرفته است که در 2 سال هیئت مدیره 600 میلیون پاداش گرفته اند. هر چند در روز گذشته در تکذیبیه ای این خبر دروغ و ناجوانمردانه تکذیب شد، ولی از آنجاکه تکذیبیه به دست همگان نرسیده بود باعث نگرانی عده ای دلسوز شده بود که از بنده خواسته شد مجدداً این اقدام را انجام دهم و لازم است نکات ذیل را عرض نمایم:

۱- عدد ادعایی روزنامه ایران، عددی است که به سهامداران حقوقی شرکت سایپا (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران،شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و گروه بهمن) پرداخت شده است و به هیچ عنوان به اعضای حقیقی هیئت مدیره پرداخت نشده است و این رویه هم در گذشته و هم در حال، همواره ادامه داشته است که در ذیل تکذیبیه هیئت مدیره وقت سایپا و روسای گذشته سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران آمده است.

2- طبق ابلاغیه وزارت صنایع و سازمان گسترش و نوسازی وقت، عدد پاداش سالیانه  پرداختی توسط شرکت ها که شرکت سایپا هم یکی از آنها است، نباید بیش از 30 میلیون باشد که این مهم و ابلاغیه برای شرکت در سال 87 که شرکت حدود 800 میلیارد تومان هم سود خالص شناسایی کرده بود رعایت شد و برای مدیرعامل هم این مبلغ یعنی 30 میلیون تومان از طرف سازمان گسترش پرداخت شد و برای اعضای هیئت مدیره غیرموظف 10 میلیون تومان که برخی از آنها هم این مبلغ را دریافت ننموده‌اند.

در سال 88 هم که بنده کمتر از 6 ماه مدیرعامل بودم مبلغی پرداخت نشد، پس شانتاژ 600 میلیون تومانی که فقط با هدف انتقام سیاسی از اینجانب انجام شده است دروغ و اتهامی ناجوانمردانه بود که مطرح کنندگان هیچ سندی بابت آن ارائه ندادند. البته بنده از طریق مجاری قانونی و حقوقی در حال پیگیری اتهام کذب وارده می باشم.

3-  نکته جالب تر اینکه این اتفاق علی رغم تکذیب توسط هیئت مدیره وقت سایپا و اینجانب، توسط عده ای از صفحات مجازی معلوم الحال در حال پیگیری است که برخی تصاویر آنها در ذیل می آید.

یا صفحه دیگری که شناسه آن عکسی از سران اعتدال و اصلاح طلبان است هم گویا اصلاً تکذیب را قبول ندارد و می گوید نه خودتان خبر ندارید 600 میلیون پاداش گرفته اید.


ادعای پاداش میلیونی


ادعای پاداش میلیونی

 پول ها فقط از گلوی کسانی پایین می رود که در غارت بیت المال با هم رقابت می کنند و سرمایه شان در بانکهای خارجی در حال افزوده شدن است و اقامت و تابعیت خارجی خود و فرزندانشان در جیبشان است. یا کانال تلگرامی اصلاحات نیوز هم علی رغم تکذیب، خبر جعلی را منتشر می کند که جالب است که این کانال مدعی اخلاق هم در انتخابات مدعی شده بود، بذرپاش برای رأی در شهرری چک پول 100 هزارتومانی پخش کرده است که با شکایت در دادگاه که سند آن هم ارائه می شود، محکوم شد.


ادعای یک سایت در مورد پاداش میلیونی


رای دادگاه علیه یک سایت

باز هم می گویم همه دارایی‌ام را می دهم به شرط آنکه برخی مقامات ارشد دولت اجازه دهند از خانه و منزل و هر آنچه دارایی ماست با حضور دوربین صداوسیما و با حضور نماینده قوه قضائیه فیلم تهیه شود و از منزل و دارایی آنها هم ثبت تصویر شود آن وقت قضاوت با مردم.

در آخر حکم کارگزینی مدیریت عاملی خود در سایپا را منتشر می کنم، ولی متاسفانه فیش حقوقی آن ایام در دسترس نبود که منتشر کنم.


حکم کارگزینی بذرپاش در سایپا

تبلیغات

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق [email protected] تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار