E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد

E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد

در طول کنفرانس زنده سونی در E3 2016 دیوید کیج به عنوان کارگردان Detroit: Become Human، اطلاعات جالبی را از گیم‌پلی، داستان‌سرایی، ویژگی‌های موتور بازی، جلوه‌های بصری پیشرفته و سایر موارد به اشتراک گذاشت.

در ادامه می‌توانید اطلاعات ارائه شده از دیوید کیج را مطالعه کنید. علاوه بر این، دیوید کیج در گذشته هم جزئیات جالبی را از گیم‌پلی ارائه داده بود که می‌توانید در این بخش مروری بر آن‌‌ها داشته باشید.

در بازی شما فقط کنترل هوش مصنوعی‌ها را به عهده می‌گیرید. آن‌ها افراد خوب و انسان‌ها افراد بد هستند. Kara و Connor هر دو قابل بازی هستند و احتمالا این تعداد بیشتر هم شود. داستان از طریق میان‌پرده‌ها (کات‌سین) قابل بازی نیست اما بازی‌بازان داستان را با اقدامات و تصمیمات خود می‌سازند. تمام شخصیت‌ها می‌توانند بمیرند. هیچ چیزی به نام Game Over برروی صفحه نخواهید دید و اگر به یکی از شخصیت‌ها به اندازه کافی توجه نکنید یا تصمیمات بد بسیار زیادی بگیرید، ممکن است یکی از شخصیت‌های‌تان را از دست بدهید. با توجه به گفته‌های کیج، کوانیک دریم بسیار خوش‌شانس است که به مدت ۱۰ سال توسط سونی پشتیبانی می‌شود. آن‌ها در E3 سال ۲۰۰۶ با The Casting شروع کردند و این یک رویایی بود که آن را در کنفرانس سونی نمایش دهند و برای‌شان به حقیقت هم تبدیل شد. افراد درون کوانتیک دریم، توسعه بازی برروی موتورها را دوست می‌دارند و هر بازی جدید از موتور متفاوتی استفاده می‌کند. آن‌ها یکی از چند استودیویی هستند که چنین کاری را انجام می‌دهند چون احتمالا دیوانه‌اند. سازندگان می‌خواهند با Detroit: Become Human یک نگاه خاصی را فراهم کنند و برای ایجاد حس فیلمبرداری در موتور بازی، نیاز به ساخت ویژگی‌های خاصی هم در بخش نورپردازی، سایه‌زنی که اساس فیزیکی دارد و چیزی که سازندگان آن را نورپردازی کلوز آپ می‌نامند است. کلوزآپ نورپردازی اینگونه تعریف شده که هر زمان دوربین را به شخصیت‌ها نزدیک می‌کنید، آن‌ها همیشه مجموعه خاصی از نورپردازی را با خود به‌همراه دارند بنابراین همیشه عالی به‌نظر می‌رسند. بازی همچنین از دوربین‌های فیزیکی استفاده می‌کند؛ یعنی لنز دوربین بازی بر اساس فیزیک‌ها و اپتیک‌های واقعی ساخته شده است. “Kara” فقط یک نمایش فنی در زمانی که ساخته شد بود. نویسندگان کوانتیک دریم در بخش داستان قصد دارند چیزهایی را برای آزمایش احساسات مختلف بنویسند. این کار بسیار موفقیت‌آمیز شد و مردم می‌پرسیدند پس از آن چه اتفاقی برای Kara می‌افتد. نقطه شروع Detroit اینگونه بود که سازندگان دنیای خارج از کارخانه‌ها را تصور می‌کردند و پس از آن بر سر هوش مصنوعی‌ها چه می‌آید. رابط کاربری در مقایسه با Beyond: Two Souls و Heavy Rain سنتی‌تر شده است. تیم سازنده، رابط کاربری بسیار ساده و کلاسیکی را می‌خواست چراکه آن‌ها می‌خواهند ذهن بازی‌بازان را به چالش بکشانند. بازی فقط به مجموعه‌ای از میان‌پرده‌ها خلاصه نمی‌شود. شما شخصیت‌ها را کنترل کرده و با محیط ارتباط برقرار می‌کنید. کیج واقعیت مجازی را امتحان کرد و از حس حضوری که در بازی دست می‌داد سوپرایز شده بود. او فکر نمی‌کند که فقط می‌توان بازی‌ها را برروی آن پورت کرد بلکه باید طراحی‌های زیادی را انجام داد، پاسخ‌های جدیدی را پیدا کرد و سیستم‌های جدیدی را برای آن اختراع نمود. کوانتیک دریم از سالها پیش، داستان‌سرایی را باور دارد و شاید کمی بتوان گفت تنها کسانی بودند که فکر می‌کردند داستان‌سرایی و احساسات می‌توانند بهترین چیزها در بازی‌ها باشند. برخی از مردم به چنین طرز فکری می‌خندیدند اما امروزه وضعیت تغییر کرده است؛ نه به خاطر آن‌ها بلکه به‌خاطر تکامل طبیعی این صنعت! داستان‌سرایی بسیار خوب است چراکه باعث می‌شود مردم احساس گرفتاری و علاقه‌مندی را از ثانیه اول تا آخرین لحظه به آن پیدا می‌کنند و هر بازی می‌تواند از شخصیت و داستان خوب و قوی بهره‌مند شود. کیج هم واقعا از این موضوع که بازی‌های بیشتری دارای داستان خوب هستند خوشحال است. کیج یکی از طرفداران بزرگ خالق بازی The Last Guardian، یعنی فیمتو اودا است و در حالی که سبک او با دیوید کیج بسیار متفاوت بوده، می‌تواند بدون هیچ‌گونه دیالوگ در بازی‌های خود، داستانی را مدیریت کند که بسیار جالب، عمیق و عاطفی است.

Detroit: Become Human در E3 2016 هم دارای نمایش بسیار زیبا و هیجانی بود. تریلر بازی، آزادی بسیار زیاد شما در روایت داستان را نشان می‌داد. شما می‌توانید آن را در این بخش مشاهده یا دانلود کنید.

تبلیغات

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق [email protected] تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار