استقبال مخاطبان از طرح افطار تا سحر/ «بارکد» 300 میلیونی شد

امیر قطبی مدیر پخش فیلمیران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، با اشاره به استقبال بسیار زیاد مخاطبان از فیلمهای اکران شده در ماه مبارک رمضان گفت: فیلم سینمایی «بارکد» ساخته ابراهیم ابراهیمیان با 3 روز اکران با فروش 300 میلیون تومان و فیلم سینمایی«ایستاده در غبار» با 2 روز اکران با فروش 95 میلیون تومان در تهران دست یافتند.

وی درباره استقبال مخاطبان از طرح اکران افطار تا سحر، اظهار کرد: استقبال از این طرح بسیار خوب بوده است. 20 درصد از مردم قبل از افطار  برای تماشای فیلمها می‌آیند و 80 درصد بعد از افطار  تا سحر به تماشا فیلمها می‌نشیند با این حال نمی‌دانم چرا سانسهای قبل از افطار را به جای سانسهای بعد از افطار نیم بها کرده‌اند.

انتهای پیام/

تبلیغات

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق info@morix.ir تخلف اطلاع دهید.

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار