استخدام مسئول دفتر خانم در رشته مدیریت و روابط عمومی

یک شرکت مهندسی از افراد با شرایط ذیل در تهران دعوت به همکاری می‌نماید.

عنوان شغلیشرایط احرازمسئول دفترفارغ التحصیل در رشته‌های مدیریت، روابط عمومی و سایر رشته‌های مرتبطدارای حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط در یک شرکتدارای قدرت تعامل بالا و روابط عمومی خوبآشنا به کلیه امور منشی‌گری، بایگانی کامپیوتری، نرم افزار آفیس (word, Excel)، فکس و تایپمنظم، مسئولیت‌پذیر، باهوش، صبور و دارای قدرت برنامه‌ریزی کارهای روزمرهترجیحاً آشنا به امور بازرگانی و مالیآشنایی کافی با امور جاری و روزمره اینترنت و کامپیوترمحل کار غرب تهران و در بلوار مرزداران می‌باشد.ساعت کاری شرکت ۸ صبح الی ۱۷ عصر می‌باشد (ایام هفته به جز پنج شنبه و جمعه)

علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند رزومه های خود را در  فرمت فایل  (مثال: fin-alizadeh.pdf) به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬

تبلیغات

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق [email protected] تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار